Rusza rekrutacja w PZU

W połowie października ruszyła kolejna kampania PZU, najlepiej znanej firmy ubezpieczeniowej w Polsce. Tym razem jej efektem ma być zatrudnienie jak najlepszych możliwych pracowników.

Umocnienie wizerunku przedsiębiorstwa jako nowoczesnego pracodawcy ma na celu przyciągnięcie ekspertów, ale także studentów i absolwentów. W tym zadaniu pomoże PZU główny bohater kampanii ,,PZU. Przyciągamy najlepszych” – ,,boski” Thor. W rozpoczętej 14 października bieżącego roku akcji promocyjnej syn Odyna także staje w szranki z innymi kandydatami do pracy w tej firmie. W dalsze losy Thora zaangażowani są internauci.

To oni mogą dowiedzieć się, czy bohater odniósł sukces lub porażkę. Działania w ramach kampanii są skierowane do ekspertów z branży ubezpieczeń, finansów, ekonomii, sprzedaży, obszarów inwestycyjnych, a także IT. Ofertą PZU mogą się zainteresować aktualni studenci oraz absolwenci wyższych szkół. Według Macieja Hassa, kierownika zespołu marki pracodawcy w PZU, firmie zależy na stworzeniu wizerunku pożądanego pracodawcy oraz na zatrudnieniu jak najlepszych kandydatów. Pozwoli to zoptymalizować proces rekrutacji w tym przedsiębiorstwie ubezpieczeniowym.

About Author: p.w.