Skuteczna strategia Liberty

Przedsiębiorstwo Liberty Ubezpieczenia przestawiło wyniki po trzech kwartałach b.r. Okazuje się, że w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym, składki wzrosły o 6%. Osiągnięto 242 mln zł przypisanej składki brutto, a w firmie ubezpieczenie posiada ponad pół miliona klientów.

Takie wyniki są efektem nowej strategii Liberty Ubezpieczenia. Polega ona na dywersyfikacji proponowanych klientom produktów oraz na odświeżeniu kanałów dystrybucji. Niedawno do oferty firmy dołączono ochronę małych i średnich przedsiębiorstw. Na efekty sprzedażowe wpływ miała także zmiana marki. Liberty Ubezpieczenia funkcjonowała wcześniej jako Liberty Direct. Rebranding dokumentów, materiałów marketingowych, wyglądu stacjonarnych oddziałów oraz strony internetowej (www.lu.pl) jest firmowany twarzą Bogusława Wołoszańskiego.

Oferta Liberty dla małych i średnich przedsiębiorstw zawiera między innymi ubezpieczenie od pożaru, kradzieży lub rozboju oraz all risk. Poza tym, właściciele firm mają możliwość zawarcia umowy OC, NNW i assistance, a także dołączenia do nich dodatkowych pakietów. Każde ubezpieczenie jest dopasowywane do prowadzonej przez klienta działalności. Sektorami, które ochrania Liberty są sklep i sprzedaż, biura, edukacja, zdrowie, gastronomia, budownictwo, apteki i wiele innych rodzajów działalności gospodarczej.

About Author: p.w.