Komfortowe assistance w Proama

Nowym produktem przedsiębiorstwa ubezpieczeniowego Proama, pomocnym w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia związanego np. z naszym autem jest Midi Assistance. Usługa jest dostępna gdy pojazd został przykładowo skradziony lub uległ wypadkowi na drodze. Klientowi zwrócone zostają nawet koszty korzystania z taksówki.

Midi Assistance rozszerza ofertę tego typu usług Proamy. Dotychczas były nią dwa produkty – Assistance Wypadkowy i Super Assistance. Osoby z wykupionym pakietem dealerskim mogą dodać do umowy Assistance Premium. Powyższe produkty są rozszerzeniem każdego OC i polegają między innymi na zorganizowaniu naprawy na miejscu zajścia, holowaniu auta po wypadku i innych czynnościach ułatwiających kierowcom likwidację szkód. Klient ma także dostęp do niezbędnych informacji przez całą dobę.

Łukasz Kurycowicz, kierownik ds. produktów komunikacyjnych w Proama wylicza inne atrakcyjne części składowe ubezpieczenia. Są nimi otrzymanie w ciągu 3 dni od kradzieży lub wypadku samochodu zastępczego, dostarczenia paliwa, odstawienie naprawionego auta pod dom klienta czy pomoc w wymianie opon i po zatrzaśnięciu kluczyków. Zwrot kosztów jazdy taksówkami Proama wypłaci nam za maksymalnie 3 dni ich użytkowania. Pracownicy odpowiedzialni za Midi Assistance zorganizują przejazd bliskiej nam osoby do szpitala w którym nas przyjęto, bez względu na konieczną do pokonania odległość. Koszt opisanej wyżej opieki to tylko 59 zł rocznie.

Bardziej wymagający klienci mogą wybrać Super Assistance, obowiązujące nawet w niektórych krajach Europy. Za cenę 169zł rocznie otrzymają zaawansowane usługi serwisowe w razie wypadku, awarii i kradzieży. Dodatkowo pracownicy Proama zapewnią pomoc w podróży i pomoc informacyjną (przykładowo dostęp do tłumacza). Limit holowania w ramach Super Assistance wynosi aż 400 km.

About Author: p.w.